Dyrektor z telewizją
Treść
Rozstrzygnięto już konkurs na stanowisko dyrektora Biura Promocji Zakopanego. Został nim ponownie, piastujący tę funkcję od dwóch lat, Karol Konarski, który zapewnia, że chce być nadal wierny idei promowania miasta poprzez wydarzenia. Do konkursu na stanowisko szefa Biura Promocji przystąpiło dwóch kandydatów. Komisja wybrała Karola Konarskiego, a drugi chętny, jak nas poinformowano, nie spełniał wymogów i oczekiwań. Świeżo powołany dyrektor ma zamiar wprowadzić innowacje w pracy biura. Mówiąc o zastosowaniu nowoczesnych technologii, ma na myśli uruchomienie nowego nośnika reklam, czyli internetowej telewizji. Chodzi tu o www.zakopane.tv.pl, z którą można już było próbnie się zapoznać podczas ostatniego Międzynarodowego Festiwalu Folkloru Ziem Górskich. W czasie trwania festiwalu odbywały się w Internecie bezpośrednie transmisje koncertów. - Jak wiadomo, Internet ma zasięg globalny i chcemy to wykorzystać w promocji wydarzeń w Zakopanem - twierdzi Karol Konarski. - Mam na myśli wszelkiego typu wydarzenia: kulturalne, sportowe, turystyczne, edukacyjne, także biznesowe. Będzie bowiem można poprzez taką telewizję promować również podmioty gospodarcze. Zgodnie z założeniami przedstawianymi przez szefa zakopiańskiej promocji, zadaniem "zakopane.tv" będzie rejestrowanie wydarzeń, ich archiwizacja, bezpośrednia prezentacja, do czego dostęp ma mieć każdy, kto na świecie korzysta z Internetu. Ideałem będzie sytuacja, w której gość, który przyjeżdża pod Tatry, w swoim pokoju hotelowym włączy telewizor, a tam znajdzie informację o tym, co aktualnie dzieje się w mieście i co dziać się będzie. Dodatkowo transmisja ma się odbywać na telebimie, umieszczonym na Krupówkach przy "oczku wodnym". - Taki pomysł to duży ciężar, ale zależy nam na promocji miasta - dodaje Karol Konarski. - W Polsce jeszcze takiego projektu nie ma. Oczywiście, promowanie się podmiotów gospodarczych w zakopiańskiej telewizji będzie odpłatne, ale jak twierdzi dyrektor, stawki są "do przyjęcia". (ECZ), "Dziennik Polski" 2006-10-20
Autor: ea