Liczymy owczarki
Treść
Owczarek podhalański będzie głównym motywem tegorocznej zimowej kampanii promocyjnej Małopolski. - W przyszłości może stać się symbolem lub maskotką naszego regionu - mówi marszałek województwa małopolskiego Marek Nawara. Do tej pory władze samorządowe reklamowały Małopolskę zimą jako raj dla narciarzy. Badania ruchu turystycznego pokazały, że na narty przyjeżdża tylko 30 proc. zimowych turystów, stąd pomysł na promocję innych atrakcji. Tym razem kampania promocyjna będzie prowadzona pod hasłami "Małopolska. Idą ferie" oraz "Dołącz do akcji liczenia owczarków podhalańskich". 15-sekundowy spot reklamujący Małopolskę i stronę internetową poświęconą akcji liczenia owczarków zostanie wyemitowany 250 razy w programach stacji TVN. Na stronie internetowej www.owczarek.malopolska.pl można będzie znaleźć informacje o tej rasie, legendę o liczeniu psów, a przede wszystkim potwierdzić, że na własne oczy widziało się owczarka (w ciągu dwóch dni zrobiło to 1,7 tys. osób), czyli przyłączyć się do akcji liczenia tych psów oraz przejść do strony www.vist.malopolska.pl, która pokazuje wszystkie atrakcje naszego regionu. Promocja prowadzona będzie także w portalu onet.pl. Koszty zimowej kampanii zachęcającej do przyjazdu do Małopolski przekroczą 400 tys. zł. Będzie skierowana głównie do mieszkańców Mazowsza i Śląska, bo to oni stanowią największą grupę zimowych turystów w Małopolsce. (GEG) "Dziennik Polski" 2007-12-07
Autor: wa